Artiklar jag skrivit

Om du har kommit till denna blogg för att titta på mina egenskaper för en eventuell anställning, så skulle jag rekommendera att ta en titt på de artiklar jag skrivit under åren för webbmagasinet SuperLounge. Eftersom jag har många intressen och tycker mig kunna skriva om det mesta så finns det artiklar både inom musik, film, litteratur och mat samt en intervju.

 

Aphex Twin

Brett Easton Ellis

Chokladguiden

Chuck Palahniuk

Mat på film

Spionen som kom in från kylan

Intervju med författaren Toby Litt

 

Håll till godo!

Kommentera

