Social media Aggregator del2

Nu har jag provat några social media Aggregators för att se om det fanns någon som passade mina behov. De två jag provat är Banjo och Hootsuite. Och vet ni vad, ingen av dem duger. Banjo är för banal. Den hänger på locations och jobbar med kartor och dyl. I princip vill banjo bara besvara frågan ”VAR är mina vänner någonstans nu?” vilket är ganska ointressant.
Hootsuite å andra sidan samlar verkligen alla dina sociala media kanaler till ett gränssnitt. Du kan lägga in Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram och annat, och får HELA feeden utan krusiduller. Hootsuite ÄR produkten om man verkligen vill samla allt på ett ställe, men… vill man det? Jag inser att jag INTE vill det.
Kanske kommer jag att lägga mer tid på Hootsuite, ge det en chans till, men jag lovar inget.

Kommentera

