Social Network aggregation

Jag är på jakt efter en bra och vettig programvara/webbplats/app som kan samla mina olika sociala media-konton och ge mig ett kombinerat flöde från twitter, facebook, instagram och linkedIn.

En s.k. Social Network Aggregator.

Det finns flera varianter att testa på marknaden, men de flesta handlar (tyvärr) om ganska ordentliga förenklingar, eller så samlar de bara ihop just ditt eget utflöde, för ANDRA att se.

En av de äldsta aggregatorerna som finns är ju Tweetdeck, som i sin storhetstid hade stöd för Twitter, Facebook, MySpace, LinkedIn, Google Buzz och Foursquare men nu (efter att TweetDeck köptes av Twitter) har begränsat det till bara Twitter och Facebook. Jag vill ha mer än det.

Appen Banjo som i första överblicken lovade mycket, visade sig vara helt låst vid platser. Platserna är det viktiga i denna app, och är man intresserad av VAR ens sociala media-vänner befinner sig så är den förmodligen toppen, men å andra sidan är väl Foursquare en bättre tjänst för sånt.

Jag får följaktligen fortsätta att leta efter den perfekta aggregatorn för mig.
Någon som har något tips?

Kommentera

